30 Mart 2010 Salı

koca memeler

3. bölüm
Koca Memeler...

Yüksel annemlerde bu kez onay aldım. Hem Yüksel, hem de annem en az on kere aray›p geldiğini belirttiler sağolsunlar. Artık yalnızım ve bilgisayarım kucağımda istediğimi yapabilirim. Bir nefes sigaramdan günde sadece iki tane olmak koşuluyla içiyorum. Bir yudum da gazozumdan. Gerçekten özlemişim...

Başıma gelenleri düşününce gerçekten uzaylı mıyım diye düşünmüyor değilim. Ama sıradan şeyler bunlar yani Çiğdem öyle diyor. Yani ne bileyim bir sürü anormallikler yaşanıyor; yani insanlar aşk istiyor, aç kalmamak için çırpınıyor, mutlu olmaya çalışıyor... kısacası dünyanın çivisini zorluyorlar... Zaten sokakta o kadar gariplikler varken sanırım benim kendimden şüphe etmeme de gerek yok!..

Aman allahımmmmmm!

Aslı - Serap çabuk gel nolur. Yok yok önemli bir şey değil ama birden telaş oldum.
Serap - Kızım ne oldu söylesene.
Aslı - şey bilmiyorum, bilgisayarda çalışıyordum. Yani kucağımdaydı birden bişey rahatsıız etmeye başlad›. Bilgisayar salland› falan...

Nefes al, ver, al, ver, al, ver... Yok yok bu panik atağın doğuştan olmama gibi bir şansı kalmadı artık. Allah›m büyüyorlar. Acaba reglim mi yaklaştı. Yok değil. Hormonlu bişey mi yedim acaba da dokundu. Hani imrenme göğüslerin şişer derler. Ay neler diyorum yahu. Birşeye imrenmedim ki. Yani son zamanlarda sadece bir kız çocuğuna imrenmiş olabilirim. imrendim mi acaba?

Serap - Ay Aslı valla yüreğime inecekti. Ne var k›z›m bunda birazc›k göğüslerin büyümüş hepsi bu.
Aslı - Serap bu böyle domates değil ki dal›nda büyüsün. 30 yaş›nday›m ve büyüme oran› denilen bir şey var.
Serap - Dur bakiyim biraz. Ay fena da olmam›ş. Sen silikon mu yapt›rd›n da benle kafa buluyosun.
Aslı - Ya birden oldu. Oturuyodum, sanki çarpınt› var gibi geldi, bakt›m birden büyüdüler.
Serap - Neyse şeker senin bişeyin yok biraz kafan› boşaltsan diyorum. Bi duş al, sonra da güzel bi uyku, bak hiçbirşeyin kalmaz.

San›r›m Serap doğru söylüyor. Uyumaktan da korkuyorum art›k...

Asl› - Ay ay ne var üstümde, in aşağ›, in dedim, git pis kedi... Ama benim kedim yok ki... Hiiiiiiii!

Kimseye söyleyemem ben bunu. Bu ne böyle, kocaman iki tane meme. Allah›m ya allah›m. Bu da ne şimdi. Kocaman iki tane meme. Nereye s›ğd›racağ›m şimdi bunlar›. Acaba hormonal bi ilaç falan m› ald›m ben. Ya da bişey mi yedim hat›rlam›yorum ki. Kaç beden büyümüş olabilirler, en az on beden falan herhalde. Sakinleş, nefes al, ver, al, ver...

Biraz sakinleş tamam. Anlaş›lan şu ki memelerim art›k kendi özgürlüklerini istiyor. Birden bire bu hale gelmelerine ne sebep oldu bilemiyorum ama memnun değilim. Tamam kim yard›m edebilir önce onu düflünelim. Doktor demek istemiyorum ama san›r›m birine görünmeliyim. Tanr›mmm gözümün önünden gitmiyorlar ki!

Aslı - Serap, senin şu kad›n doğumcunun telefonunu isteyecektim.
Serap - Ne olduğunu söyle ben tedavi ederim seni.
Aslı - Ya doktora gitmek istiyorum.
Serap - Senin kafan tak›ld› memelerine. Neyse ben aray›p randevu al›r›m, beraber gideriz.

Belki görünce beni daha iyi anlar diyorum ama... Lütfen bu defa beni anla Serap nolurr! Acaba bir kad›n›n göğüsleri kaç bedene kadar büyüyebilir ki?

Sekreter - Hoşgeldiniz Serap han›m, 15 dakika kadar beklemeniz gerekecek, buyrun lütfen.
Serap - Teşekkürler Filiz’cim.
Asl› - Serap memelerime nas›l bakt›klar›n› görüyor musun ya.
Serap - Yani bir şey diyemeyeceğim ama sende biraz dar giyinmişsin şekerim.

Dar giyinmişsin dedi ya inanam›yorum. Bu hayat›mdaki en büyük beden tişörtüm, en son 120 kiloluk bi arkadaş›ma al›p vermeye utand›ğ›m bir hediye ve ben bunun içinde bile itifl kak›fl duruyorum. Ne yapabilirim ki, gözlerimin üçte birlik k›sm›nda onlar› görüyorum. Görüş aç›m darald› resmen. Ay can›mda acayip çilek çekti. fiu kad›na bak ya nas›lda çilek yiyor öyle. Dondurmam› o elindeki evet evet çilekli bir dondurma. (şraakkk) Asl› k›z›m kendine gel, abuk insanlarla dolaşa dolaşa abuklaşt›m valla. Nedir bu ya. H›hh! bi silkelen şöyle bakiyim.

Sekreter - Asl› Çerçeve, buyrun.
Serap - Gelmemi ister misin?
Asl› - Yok can›m ben hallederim...

Doktor - (Tabii söylememe gerek yoktur ama gözleri memelerime kilit halinde yaklaş›k iki dakika sonra) A merhaba Asl› Han›m d› değil mi?
Aslı - Bak›n hemen konuya gireceğim. Siz girmiflsiniz zaten ama... Yaklaş›k iki gün içerisinde göğüslerim bu hali ald›. Yani önceden en küçük beden bile büyük geliyordu. Hani ellediğiniz zaman... yani hiç yok gibiydi.
Doktor - Anl›yorum, iki gün mü dediniz?
Aslı - Evet iki gün oldu. ilk gün bir kaç beden büyümüfller gibiydi, ama bu sabah kalkt›ğ›mda bu durumu alm›flt›. Üstelik taş›yam›yorum.
Doktor - Estetik bir operasyon falan...
Aslı - iki gün içerisinde bilinçsiz bir şekilde gittiysem bilemem ama hay›r.
Doktor - Estetik için bir hekimle görüşüyor musunuz?
Aslı - Bak›n ben estetik kelimesiyle yak›ndan uzaktan tan›şmad›m. Ve estetik te yapt›rmad›m.
Doktor - Başka bir şikayetiniz oldu mu?
Asl› - Hay›rrr ...
Doktor - Önce bir muayene edelim şöyle bir uzan›r m›s›n›z lütfen.

Birazc›k m›nc›klama, bir kaç aletle dinleme ve sonuç s›f›r. Tabii ki doğal olmayan bir şey yok sadece büyükler hepsi bu. Ama bence doğal olmayan büyük birşeyler var. Acaba bir tek ben mi görüyorum diyece€im ama sokaktakilerin bak›şlar› sadece benim görmediğimin kan›t› san›r›m. Sakinleştirici bir ilaç, dengeyi kurmak için bir ilaç, - ne dengesiyse bu - bir de ateş düşürücü. Bu ne işe yarar ki. S›rt›m ağr›maya başlad›. Taş›yamayacağ›m ben art›k yaaa!

Asl› - şu reçetedeki ilaçlar› alabilir miyim?
Eczac› - Ay tabii şekerim.

Adamcağ›z m› desem kad›ncağ›z m› bilmem ama bana döner dönmez gözleri yuvalar›ndan f›rlad›. Al›şmam m› gerekiyor bilmiyorum ki. Yani bunlar daha ne kadar böyle kalabilirler ki. Ya da daha ne kadar büyüyebilirler ki. Bi de bakm›fl›m ertesi gün sönüvermişler...

Asl› - Gözlerinizi memelerimden reçeteye uzatabilirseniz fazla beklemem san›r›m.
Eczac› - şey tabii tatl›mmm ama reçeteyi göremiyorum ki. kuzum öyle güzel göğüsleriniz var ki!
Asl› - Evet sonradan oldular. (Ben neler diyorum!)
Eczac› - Valla flekerim bunlar›n k›ymetini bil, bende sonradan olsunlar istedim ama yani ne diyebilirim ki bak ben de neler yapt›m neler ama nafile. Sahi senin estetikçin kim kuzum.
Asl› - Bak eczac› bey...
Eczac› - Ay flimdi dar›l›r›m ayol ne o öyle bey mey...
Asl› - Herneyse ben ilaçlar›m› alsam nas›l olur.
Eczac› - Tabii ki flekerim ama estetikçinin kapt›r›r›m diye söylemiyorsan dar›l›r›m. Ay k›zz nolur söyle kime gittin...

Allah›m ya neden neden... Bu a€›rl›k için ne yapt›m ben. Bilmem fark›nda m›s›n Asl›c›m ama sen giderek arabeskleşmeye başlad›n. Tamamen yap› taşlar›nda değişiklikler oluyor. Üstelik şu anda kendi kendine de konufluyorsun. Pekala madem büyüdüler ki bende zaman›nda bunu isterdim katlanacağ›z.

Asl› - Aloo, annecim merhaba, nas›ls›n›z.
Anne - A k›z›m Asl›. Asl› sen misin?
asl› - Anne benim dedim ya! neyse Yüksel hala yan›n›zda di mi?
Anne - Ha Yüksel’i mi istiyosun bi dakka bekle yavrum.

San›r›m bu gerçekler. Sen konufluyorsun ama kimse seni anlam›yor. Yükselle de konuflmam›n bi anlam› yok zaten. Ne diyeceğim ki ay Yükselcim art›k kocaman iki yast›ğ›m›z var, hem de çok yumuşak...

Bafl›m›n çaresine bakacağ›m art›k. Il›k bir dufl belki iyi gelir. Gerçi memelerimi ç›plak olarak görmeye al›flabilecek miyim bilemiyorum ama yapmam gerek. Sonra da biraz uzan›p yorgunluk atmakta fayda var. Sonuçta yapmam gerekenleri yapt›m doktora gittim, tahliller yapt›rd›m bundan sonras›n› beklemek gerekiyor. Kimseyi görmek, kimseyle konuflmak istemiyorum. Belki de art›k düşünmemeliyim.

Asl› - Efendim.
Sekreter - Asl› han›m, merhaba ben doktor Ahmet Kocagöğüs’ün muayehanesinden ar›yorum doktor sizinle görüşmek istiyor.
Asl› - Tamam...

Doktor - Asl› han›m iyi günler efendim. Sizinle test sonuçlar›n›z hakk›nda görüşmek istiyordum. Bugün gelmeniz mümkün mü?
Asl› - Kaç gibi sizin için uygun olur...

Koşam›yorum bile, koşmak ne kelime yürüyemiyorum ki. Boynuma bir ip bağlasayd›m keşke oradan sark›t›rd›m memelerimi. Hiç akl›ma gelmedi. 30’una kadar memesiz dolaş›p birden 100 beden oluverince insan ne yapabilir ki. Cidden ağ›rlar ve gittikçe sanki daha da ağ›rlafl›yorlar. şurdan taksiye bineyim bari.

Asl› - Ne kadar da dar bu kap›.
Taksici - Abla ben biraz iriyim demiyosunda...

Taksicinin hani adeta soyar bak›şlar›yla karfl› karfl›ya yaklaş›k yirmi dakikal›k bir yolculuk. Ama tabii şöyle de iyi yani var ki, ne kap›c›m, ne bakkal›m, ne de komşular›m beni görmediler. Ay aşağ›daki kuaför ç›rağ›n›n bak›şlar› san›r›m hayat›m boyunca haf›zamdan silinmeyecek bir hat›ra olacak bana. Tabii yolda karş›laflacağ›m insanlar› da hesaba katarsak...

Asl› - Ay ay ne yap›yorsun...
Taksici - Abla cam› kapatacakt›m... hihohohaaaa!
Asl› - Benim cam›mdan sana ne ya ben sana kapat m› dedim sanki.

S›k›şt›lar cama s›k›şk›lar inanam›yorum rezillik bu. Kaç kad›n›n memeleri araba cam›na s›k›ş›r ki. Ben dahil bir... Adam gülmekte hakl› ne diyebilirim ki, hiç bir şey. Sakinleş az kald›...

Sekreter- Merhaba, randevunuz var m›yd›?
Asl› - Evet yani say›l›r, doktor bey çağ›rd› bilgisi var.
Sekreter- Biraz beklerseniz kendisine haber vereyim.

Bir gün biliyorum ki bir gün herşey eskisi gibi olacak ve ben rahata kavuflacağ›m. Gerçi eskisinin ne olduğunu pek hat›rlayam›yorum ama san›r›m bir ara rahata ermiştim.

Bir hasta - Bebeğiniz kaç ayl›k.
Asl› - Bebeğim mi?
Bir hasta - E fley bebeğinizi emziriyorsunuz sand›m da...

Sinirlenmek yok, sakin olunacak, derin nefesler al›nacak ve kimseyle konuflulmayacak. Her ne kadar buras› bir psikolog muayehanesi olmasa da bunlar›n hepsi deli olmal›. Evet art›k biliyorum tüm dünya deli ve bir tek ben ak›ll›y›m...

Sekreter- Doktor bey sizi odas›nda bekliyor Asl› han›m.
Asl› - Teşekkürler.

Doktor - s›k›lman›za hiç gerek yok. Genelde hastane kap›lar› dard›r.

Gül gül içinde kalmas›n doktorcuğum. Zaten herkes gülüyor senin de gülmende bir zarar yok. Hem siz zaten delisiniz.

Asl› - Endifleli misiniz bana m› öyle geliyor.
Doktor - San›r›m bir sorunumuz var ama aç›kças› durum biraz kar›fl›k.
Asl› - kar›fl›k bir durum tam bana göre. Peki sorunun boyutu nedir?
Doktor - fiey nas›l söyleyeceğimi pek bilemiyorum, evliydiniz değil mi?
Asl› - Evet...

Yani bir kocam var ikinci el mikinci el ama bir tane var. Evet ya Yüksel’i annemde unuttum. Zaten bu hengame içinde hat›rlayacak halimde kalmad› ki.

Doktor - Asl› han›m... Bir ara dald›n›z... Evliliğinizde sorunlar m› var?
Asl› - Yok kesinlikle yok herşey yolunda. Sizi dinliyorum...
Doktor - Evet yapt›ğ›m›z testler sonucunda netice de hamilesiniz...

San›r›m beynimde şimflekler çak›yor. Nas›l yani ya... Tamam bu gerçekten istedi€im bir fley ama flimdi mi? istiyor muyum?

Doktor - Bu haber sizi mutlu etmeli.
Asl› - biraz şaş›rd›m, yani evet çocuk istiyordum ama biraz zamans›z oldu.
Doktor - şimdi buraya kadar her şey normal. Veriler hamile olduğunuzu gösteriyor ama san›r›m bebek olmas› gereken yerde değil.
Asl› - Ne demek bu?
Doktor - Aç›kças› bende tam olarak aç›klayam›yorum. Bu meslekte geçirdi€im zaman zarf›nda bende ilk defa rastl›yorum.
Asl› - ‹lk olmasa flaflard›m zaten.
Doktor - Efendim...
Asl› - sizi dinliyorum...

Gerçekten inanam›yorum. San›r›m büyüklerin söyledi€i sözler gerçekten dikkate al›nmal›. O gün gördüğüm k›z çocuğu beni çok etkilemişti. Ve işte bir bebeğim olacak ama bebeğim göğüslerimde büyüyor.

Eczac› - Ay merhaba sizi görmek ne güzel flekerim...
Asl› - Sizi de...
Eczac› - ‹laçlardan memnun kald›n›z m›?
Asl› - Aaa evet çok iyiydiler, bir iki kutu daha almay› düşünüyorum...

neden insanlar gereksiz muhabbetler açmay› severler ki.

Asl› - Ben hamilelik testlerinden alacakt›m.
eczac› - Ay inanm›yorumm. Umar›m gizli bir gebelik olay› değildir.
Asl› - Gizli mi?
Eczac› - Yani ne bileyim, hani ailenizden, akrabalar›n›zdan... Bu devirde normal bu valla. Ah ah keflke bende hamile kalabilsem. ‹nan öyle çok isterdim ki. fiimdi ki k›zlar yap›yorlar yap›yorlar, sonra da ald›r›yorlar. Yani öyle gizli gizli olunca tabii.
Asl› - Yahu sana ne! Öyle bile olsa sana ne! Gö€üslerime de bakmay› kes. Hemen flu testi ver ve paras› neyse söyle.
Eczac› - Sen de bir haller var kuzum. Hamilelikten olsa gerek. Hiç can›n› s›kma. Sen yap ben bakar›m ayol...

Ya evet ne demezsin. Seninde memelerinde bir bebeğin olacak olsayd›. Evet gizli bir hamilelik değil ama insan› sür manflete tafl›yacak cinsten bir fley bu. Umar›m bu doktor ağz›n› s›k› tutmay› becerebilir. Bir bebe€im olacak ve ben sevinemiyorum bile. Acaba Yüksel’i durumdan haberdar etsem mi?

fiu çay›m› içeyim ve ondan sonra ne yapaca€›ma karar vereyim. can›m sigara istiyor ne olacak flimdi. Tutmal›y›m kendimi. Evet konuyu bir kuca€›m›za yat›ral›m. Hamileyim, yaklafl›k beş ayl›k bir hamilelik yağ›yorum. Bebeğim, olmas› gereken yeri sevmediği için biraz daha yukar›lara ç›kmay› denemiş ve karn›m yerine memelerime yerleşmiş. doğrusu her iki tarafada güzel yay›lm›ş oranlarda bir bozukluk yok. Eh art›k saçmalamaya da al›flt›m nas›l olsa. Peki bu durumda daha dört ay›m var demektir. Ve bu dört ay içinde memelerimin yani bebeğimin büyüme olas›l›ğ› var. Ama çok da fazla değil yani yüz on numara falan olabilirim. Ağlamak istiyorummmmmmm.

Acaba bu olay psikolojik mi? can›m herşeyi çekiyor neredeyse. şöyle bir çilekli pasta üzerinde de dondurma, kar›ş›k fena olmazd› hani. Ya da bir çizburger. şöyle bir kaç dilim peynirli, peynirler yanlardan taflacak cinsinden, üzerine de bir sosisli...

Asl› - Sağol Nurettin bey, borcum ne kadar?
Kap›c› - şey abla yüzünü göremiyom ki söyleyeyim.
Asl› - Nurettin sinirlerimi z›platma istersen yüzümü görmenle ne alakas› var yahu, ne kadar!
Kap›c› - Abla bakkal 12 milyon dediydi. Ama şey sende baya ac›km›ş olmal›s›n. Hani bu kadar sipariş olunca. Sen kilo mu ald›n da saklan›yon...

Ya sab›r, sab›r, sab›r... Mahallenin diline düşmüşüz anlaş›lan. Yok art›k sokağa da ç›kam›yacağ›m. Ay bana ne yahuu. Bakkaldan bana ne, nurettinden bana ne, ben aç›m aç...

Serap - fieker nerelerdesin yahu? kayboldun gene, neler yap›yorsun.
Asl› - günayd›n serap. Gece yemek yerken uyuya kalm›ş›m.
Serap - Sen yemişsin ama gel şöyle bir brunch olay› tak›lal›m diyecektim.
Asl› - Tamam yar›m saate haz›r olurum.

Maraton başl›yor, saklanma konusunda yak›nda kitap yazacağ›m. şunu da giydim mi tamamd›r. Of ya insan hamile kal›p ta kimseye birşey söyleyemez mi söyleyemez iflte.

Garson - Başka bir şey istermiydiniz?
Asl› - Durun durun ben daha bitirmedim ki. Üstüne de çikolatal› muhallebi istiyorum. Çilekli dondurman›z var m›?
Serap - şeker bi sakin olsan diyorum. dur daha yeni geldik yiyeceklerini ara ara da söyleyebilirsin de bunlar›n hepsini yiyebilecek misin, bi nefes al.
Asl› - tamam çilekli dondurmal› muhallebiyi de ilave edin sonra devam ederim. Ya öyle bakmasana can›m çekiyor ne yapabilirim.
Serap - Garson çocuk gözlerini faltaş› gibi aç›p verdi€in sipariflleri yakalamaya çal›ş›yordu valla. Nedir fleker senin durumun. Yani bu meme olay› seni baya bi stres yapt› galiba.
Asl› - San›r›m sana söylememde bir sak›nca yok. Yani şimdi duyacağ›n, yani söyleyeceğim şey öyle bildiğin gibi bir şey değil.
Serap - E hadi şeker uzatmada söyle.
Asl› - Ben hamileyim Serap.
Serap - Nee! ‹nanm›yorum. Kesinlikle çok güzel şeker. Ne zaman öğrendin. Kaç ayl›km›fl?
Asl› - Ama daha önemli bir şey var. hamileyim ama...

Serap hala şokta. Gerçi ben bu duruma al›flt›m yani ne var ki. Hani biraz yukar›da olmas›nda bir zarar yok ki. San›r›m bundan sonraki dört ay› evde geçirmemde fayda var. Hem bu ağ›rl›k, hem de insanlar... Zaten mahalle de beni konufluyor. Ama dört ay sonra da c›rt diye ben çocuk yapt›m diyemem ki. En iyisi Yüksel’i çağ›ray›m, yast›k tak›p hamile numaras› çekeyim, sonra da kalan zaman›m› evde yemek yiyerek geçireyimmm.

Asl› - San›r›m ben flansl› bir kad›n›m. Yani senin gibi bir efl bulmak kolay de€il.
Yüksel - Benim için önemli olan senin sağl›ğ›n ve sağl›kl› bir bebe€imizin olmas›.
Asl› - Gerçekten teflekkür ederim. Gösterdiğin incelik ve anlay›fl için.

Gerçekten ben bu adam› nas›l buldum ya. Hiç sesi ç›km›yor, sadece iyiliğimi düşünüyor, stres yaratm›yor, k›zd›rm›yor, ne desem yap›yor... Çok s›k›c›...

Asl› - Yüksel çabuk taksiyi çağ›r... Sana diyorum, taksi, ambulance ne bulursannnn.
Yüksel - tamam sakin ol şimdi geliyor. Aşağ› kadar taş›mam› ister misin?
Asl› - Yeter ki götür ama nas›l istersen götür.

Biraz korkmuşum anlaş›lan. Doktor sorun olmad›ğ›n› söyledi ama Yüksel’e sorsan›z birçok tan›mlama yapabilir. Ne bileyim daha önce hiç doğurmad›m ki. Yani ne sanc›s› nereden bilebilirim ki. Biraz fazla yemiflim anlafl›lan ve s›k›flt›rm›fl. Aman allah›m neydi o öyle, korktum gerçekten. memelerim ve asl›nda bebeğim ve ben demeliyim san›r›m, gayet iyi durumday›z. O bir k›z... şimdilik gayet sağl›kl›. Annesi gibi olacak san›r›m 4 kilo 750gr. doğmuşum benim minik k›z›m da şimdiden 3.5 kilo kadar geliyor.

Son bir ay kald› ama ben hala bu bebeği nas›l doğuracağ›m› bilmiyorum. Yani memeden çocuk nas›l ç›kar ki? Tabii ki bu sorular› kendi kendime soruyorum. Doktorum güvenilir mi bilemem ama bir yolu var diyor. Öyle ya da böyle k›z›m kuca€›mda zaten...

Do€uma son iki hafta kala...

Eczac› - Ay ay ay kimleri görüyorum. Anne k›z nas›lda sal›n›yorsunuz.
Asl› - Merhaba, bizi korkuttu birazc›k ama flimdilik iyiyiz.
Eczac› - fiekerim yani ne diyebilirim ki sana. Çocuğun bafl›n› döndüreceksin, dur bakiyim flu memelerini iyi bağla, aaa! acayip sallan›yorlar.
Asl› - Ya evet ne demezsin, neyse flurada bir soluklanay›m.
Eczac› - Valla kuzum sana bu hamilelik acayip yarad›. Yani yüzün gözüm pek güzellifltin. Nas›l k›z olacak bu seninki bilmem...
Asl› - Ne diyosun sen allah aflk›na!
Eczac› - Hani k›z annenin güzelli€ini al›r, erkek güzellefltirir derler ya ordan fleettim.
Asl› - K›z olacak flekerim sen hiç merak etme. Has be has k›z.
Eczac› - Ay tamam be sinirlenme allah allah... ver bakiyim reçeteni ne yazm›fl gene sana benimki.

Bu insan beni hem güldürüyor, hem k›zd›r›yor. Ne diyebilirim ki sana esmofl...

Asl› - Ayyy! Ayyyyy!
Eczac› - Neler oluyor tatl›m.
Asl› - Bilmiyorum, birileri belimi kesiyor sanki.
Eczac› - Ay inanm›yorum k›z yoksa burada m› doğuracaks›n...
Asl› - Nefes al, nefes ver, al, ver, al, ver... Birilerini bul esmofl geliyorrrr!
Eczac› - Kuzum geliyor da nereden geliyo, nerenden ç›kacak bu...
Asl› - Uf, uf al ver, al ver... esmofl bilmiyorum nolur doktoru bul... al ver, al ver...

Allah›m kimse birfley bilmiyor, san›r›m korkma vakti geldi. Ne yapaca€›m ben, k›z›m benim...

Doktor - K›z›m›z aceleci galiba, sakin olun korkacak bir şey yok.
Asl› - Ne demek sakin olun, nas›l ç›kacak bu çocuk?
Doktor - flimdi seni sedyeye yerleştirip hastahaneye götüreceğiz ve orada doktor arkadafllarla bebeğini dünyaya getirmene yard›mc› olacağ›z. fiimdi sakin ol olurmu tatl›m.
Asl› - Esmoş nolur sende gel...
Eczac› - Kaç›r›r m›y›m bitanem tabii ki, hemen... yaflas›n doğum görecemmm!.
Asl› - Esmoş nolur yan›mda ol olur mu?
Eczac› - Sen gözlerini kap›ycan, aç›can ki k›z›n kollar›nda... hiç merak etme tatl›m, herşey yoluna girecek. Onlar ç›karamazsa ben ç›kar›r›m...
Asl› - Sağol esmoş...

Bir kaç saat san›r›m ama bana y›llar gibi geldi. Doğum sanc›s› ne demekmifl anlad›m. Gerçi tarif et deseniz edemem yaflamak laz›m. Doğum boyunca Esmofl benimleydi. K›z›m› kucağ›ma ald›ğ›mda gözlerindeki yafl beni çok etkiledi. söz senin içinde doğuracağım bi tane dedim. Hala bebiflimi nas›l ç›kard›klar›n› bilmiyorum, Esmoş’da anlatmad›, görüntü pek hoş değildi san›r›m. Doktor tarihe geçti her zamanki gibi... Doğuma giren bütün ekip t›p dünyas›nda ödül ald›. Esmoşta aralar›na kat›ld›ğ›ndan çakt›rmadan oda bir plaket kapm›fl.

Tüm dostlar›m yan›mdayd›... Her ne kadar bana al›flamasalarda, k›z›ma al›flacaklar›n› san›yorum.

Kap›c› Nurettin mahalleli ad›na bir yar›m alt›n getirdi. Abla yar›m ald›ğ›m› söylersin ha mahalleliye diye de tembihledi.

Gazetecilere benim ve k›z›m›n kimli€i aç›klanmad›. Bak bu da normal olmayan bir davran›fl ama... bu gerçekten iyi oldu... gerçi duymayan kalmad› ama olsun onlar bizim mahalle...

Annemler her zamanki gibi önce benim k›zlar› olup olmad›ğ›m› ard›ndan da torunlar›n›n gerçek olup olmad›ğ›n› anlamaya çal›fl›yorlard›. Hoppadanak kucaklar›na at›verince k›z› anlad›lar neyseki doğru odada olduklar›n›.

Yüksel çok sevindi k›z› görünce. Ama benim bir karar vermem gerekiyordu. Yüksel her zamanki gibi bunu da anlay›flla karfl›lad›. Asl›na bakarsan›z ona da birfleyler vermifl olmal›y›m ki migrosa raflara dönmek istemedi. kendi hayat›n› yaflamaya karar verdi.

Vee k›z›m... ad› SU... dünya tatl›s› bir varl›k... kocaman omlet gözleri var... minicik bir burnu, koklamaya doyulmayacak kadar güzel bir kokusu. konuflmaya bafllad›€›nda ilk soracağ›m fley kendine yer olarak neden memelerimi seçtiği olacak. y›lanlardan korkuyorum diyebilir do€al olarak -bağ›rsak olay›-. Korkuyorum aç›kças›, minik bir varl›kla yola devam etmeye. baflaraca€›m›zdan hiç kuflkum yok ama... flimdiden bana bak›p gülümsüyor bile...

Malesef anlad›m ki normallik bana göre değil. Vars›n herfley baflka olsun, yaflamla hayal birbirine kar›fls›n ama herfleyin bir tad› olsun. Belki bir tek ben deliyim herkes ak›ll›... belki de bir tek ben ak›ll›y›m sizler deli...

aaa! bu arada bundan sonra k›z›m da yan›mda...

Tabii bundan sonras›nda neler gelir bafl›ma bilemem. Hiçbirfley birdenbire olmuyor ki, herfleyin bir süreci var sonuçta. Yavafl yavafl ama kesin bir oluverme tüm yaflad›klar›m›z.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hem komik. hem düşündürücü... tebrik ediyorum. ayse